Az Örökbefogadási Rendszer (ÖFR) a TÁMOP 5.4.2-12/1-2012-0001 Központi szociális információs fejlesztések című projekt „Gyermekvédelmi terület hatósági és szakmai feladatellátásának továbbfejlesztése, a TEGYESZ feladatainak korszerűsítése és az örökbefogadás adminisztrációs rendszerének fejlesztése” című moduljának keretében valósult meg. Az országos nyilvántartás bevezetésével az egységes, papírmentes ügyintézés kereteit céloztuk meg, és az átláthatóság, hatékonyság irányelvét valljuk.

Regisztráció

AZ ÖFR-ben adatszolgáltatásra jogosult személyek kijelöléséről, a jogosultság visszavonásáról a TEGYESZ igazgató nyilatkozik. A regisztráció megkezdése előtt kérjük, olvassa el és kövesse a Felhasználó kézikönyvet, illetve töltse ki a regisztrációhoz szükséges dokumentumokat. Új felhasználó regisztrálására az idm.nrszh.hu oldalon van lehetőség.

A kijelölésről, illetve a kijelölés visszavonásról szóló Nyilatkozatot postai úton szükséges megküldeni az NRSZH részére. A regisztrált felhasználók ÖFR-hez való hozzáférését, illetve a hozzáférés megvonását az NRSZH végzi el.

Kijelölő nyilatkozat
Visszavonó nyilatkozat

Felhasználói kézikönyv

A TEGYESZ-ek számára készült ÖFR Felhasználó kézikönyv aktuális (2014. október 6.) változata, illetve a verzióváltással kapcsolatos információs dokumentum az alábbi hivatkozásról tölthető le.
ÖFR Felhasználó kézikönyv
Tájékoztató verzióváltásról
 

Rendezvények

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy az ÖFR rendezvényekre történő regisztrációkat az ofr@nrszh.hu címre írt e-mailben fogadjuk.