
Változott a vezetendő Esetnapló!
Változások az esetnaplóban 2025. március 1-től!
A család- és gyermekjóléti szolgáltatásban a szociális vagy mentálhigiénés problémák vagy egyéb krízishelyzet miatt segítségre szoruló személyek, családok esetében szakmai dokumentációként az esetnaplót kell vezetni a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 8. § (1) bekezdés b) pontja alapján.
Az esetnaplót a miniszter által meghatározott, a Szociális Ágazati Portálon közzétett formában kell vezetni.
A korábban közzétett esetnapló módosítása elsősorban a Központi Statisztikai Hivatal által a család- és gyermekjóléti szolgáltatások adatai kérdőívvel való összehangolás miatt vált szükségessé.
Az esetnapló módosításához és annak közzétételéhez Csizi Péter szociális ügyekért felelős helyettes államtitkár hozzájárult.
Felhívjuk a tisztelt kollégák figyelmét, hogy az esetkezelés során a dokumentációhoz 2025. március 01-től a módosított esetnaplót szükséges használni.
Esetnapló (2025.03.01.) | ![]() |
Feltöltve: 2025.02.27.
2,956 megtekintés