A Tájékoztatók pontban szolgáltatók/intézmények működéséhez, a jogi és szakmai szabályozok értelmezéséhez, gyakorlati alkalmazásához kívánunk tájékoztatást nyújtani.

Az almenüpont alatt találhatók a szakmai irányító szervezetek, hatóságok által összeállított, az ágazat szakmafejlesztésének érdekében felhasználható segédletek. Ebben a menüpontban érhetők el az egyes szakfeladatokhoz kapcsolódó Gyakran Ismételt Kérdések, melyeket rendszeresen frissítünk.

 

GYIK támogató szolgálat

Gyakran Ismételt Kérdések a támogató szolgáltatás vonatkozásában


Az NRSZH elindította és folyamatosan aktualizálja azokat a Gyakran Ismételt Kérdések-et (GYIK), amelyek a szakterületen dolgozó munkatársaktól érkező kérdések, problémafelvetések alapján kerülnek összeállításra. A megjelent kérdések és válaszok az ágazati irányítással leegyeztetett formában kerülnek közzétételre. A támogató szolgálatok működtetésében is sok új kérdés fogalmazódott meg a pályázati finanszírozás átalakítását követően, amelyek egy részét a most megjelentetett dokumentumokban megválaszoltuk. A jövőben az újonnan beérkező kérdések, jelzések alapján a Gyakran Ismételt Kérdések gyűjteményét tovább bővítjük, aktualizáljuk.

Felhívjuk olvasóink figyelmét arram hogy a Gyakran Ismételt Kérdésekhez adott jogértelmezés tájékoztató jellegű, ezért a jogalkalmazás során kötelező erővel nem bír.

A Gyakran Ismételt Kérdések aktuális változata az alábbi hivatkozásról tölthető le, pdf formátumban:

Gyakran Ismételt Kérdések - Támogató szolgáltatás

Utoljára frissítve: 2016.07.04.