A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet  3-11. §-ai rendelkeznek az Igénybevevői Nyilvántartás vezetésének részletszabályairól. A KENYSZI - TEVADMIN elérhető a https://tevadmin.nrszh.hu oldalon.

Regisztráció (E-képviselő kijelölése)

Az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki. A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére Ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

Az e-képviselő kijelöléséhez új e-képviselő esetében szükséges az Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta csatolása is. Az e-képviselői kijelölések rögzítését az NRSZH végzi a rendszerben. A fenntartó köteles az NRSZH-nak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy kijelölése megszűnt.

A KENYSZI-be történő belépéshez részletes tájékoztató, valamint az e-képviselő kijelöléséhez, illetve az e-képviselői kijelölés visszavonásához szükséges formanyomtatványok a KENYSZI nyitóoldalról érhetőek el.

Felhasználói kézikönyv

A KENYSZI Felhasználói kézikönyve adatszolgáltatók, e-képviselők részére című kiadvány Word, valamint PDF formátumban megtalálható az Igénybevevői Nyilvántartás nyitóoldalán a jobb oldali sávban, illetve az alábbi hivatkozásra kattintva:

KENYSZI felhasználói kézikönyv (pdf)

Hírek, rendszer események, ügyfélszolgálat

A felhasználók az új verziókról, jogszabályi változásokról, egyéb szakmai tartalmakról a nyitó oldal bal oldali sávjában a „Hírek” menüben kapnak folyamatosan tájékoztatást.A KENYSZI nyitó oldalának középső sávjában a „Rendszer események” menüben a rendszer működésével összefüggő technikai információk (pl. karbantartási üzenetek) kerülnek elhelyezésre.

Kérdésével, észrevételeivel közvetlenül a KENYSZI ügyfélszolgálatához  fordulhat.