Tájékoztatók

A Tájékoztatók pontban szolgáltatók/intézmények működéséhez, a jogi és szakmai szabályozok értelmezéséhez, gyakorlati alkalmazásához kívánunk tájékoztatást nyújtani.
Az almenüpont alatt találhatók a szakmai irányító szervezetek, hatóságok által összeállított, az ágazat szakmafejlesztésének érdekében felhasználható segédletek. Ebben a menüpontban érhetők el az egyes szakfeladatokhoz kapcsolódó Gyakran Ismételt Kérdések, melyeket rendszeresen frissítünk.
Házi segítségnyújtás GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések házi segítségnyújtás vonatkozásában
Az NRSZH elindította és folyamatosan aktualizálja azokat a Gyakran Ismételt Kérdések-et (GYIK), amelyek a szakterületen dolgozó munkatársaktól érkező kérdések, problémafelvetések alapján kerülnek összeállításra. A megjelent kérdések és válaszok az ágazati irányítással leegyeztetett formában kerülnek közzétételre. A házi segítségnyújtás egyike a közelmúltban jelentős szakmai változások által érintett szolgáltatásoknak, emiatt sok új kérdés fogalmazódott meg a területen dolgozó szakemberekben. Ezek egy részét a most megjelentetett dokumentumban megválaszoltunk, melyet a jövőben majd az újonnan beérkező kérdésekkel bővíteni fogunk.
Felhívjuk olvasóink figyelmét arram hogy a Gyakran Ismételt Kérdésekhez adott jogértelmezés tájékoztató jellegű, ezért a jogalkalmazás során kötelező erővel nem bír. A GYIK az újonnan érkező, és tartalmukban az eddigiektől eltérő kérdések feldolgozását követően folyamatosan frissítésre kerül.
Gyakran Ismételt Kérdések - Házi segítségnyújtás | ![]() |
Utoljára frissítve: 2016.05.03